I. Podmínky dodání, lhůty expedice
- Zboží je dodáno zákazníkovi: poštou, a to poštovní dobírkou, klasickým balíkem nebo formou osobního odběru (dle způsobu objednání)
- Standardně expedujeme zboží do 48 hodin ode dne obdržení objednávky. Pokud zboží není na skladě, vyrozumíme klienta e-mailem s udáním předpokládaného termínu dodání zboží. Klient buď s náhradním termínem souhlasí nebo může bez jakýchkoliv sankcí objednávku zrušit.
- Při platbě dobírkou počíná lhůta expedice běžet následující pracovní den po objednání, při platbě bankovním převodem počíná lhůta expedice běžet následující pracovní den po připsání peněz na náš bankovní účet.
- Zboží doručujeme zejména na území České republiky.
- Za případné nedostatky v službách poskytovaných jednotlivými dopravci neneseme odpovědnost.
II. Platba za zboží
- Je-li zboží zasíláno poštovní dobírkou, platí zákazník cenu zboží při jeho převzetí. V ostatních případech je cena zboží hrazena bankovním převodem nebo hotovostně při osobním odběru.
- V ceně zboží není zahrnuto dopravné a balné. Dopravné a balné je účtováno ve výši:
0,- Kč při osobním odběru zboží;
99,- Kč při zaslání na dobírku;
55,- Kč při platbě předem bankovním převodem.
III. Právo vrácení zboží
- Zákazník má právo, v případě jakékoli nespokojenosti se zaslaným zbožím, toto zboží vrátit a požadovat za ně peníze nebo jiné zboží. Toto právo má zákazník ve lhůtě 14 dnů po obdržení (převzetí) zboží.
- Vrácením se rozumí předání zboží dopravci (např.České poště) nebo přímo u dodavatele. Náklady na poštovné hradí zákazník. Peníze za zboží budou zákazníkovi vráceny převodem na jeho účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení a překontrolování zboží. Peníze za přepravné a balné se nevracejí.
- Zákazník má právo na vrácení zboží i bez udání důvodu, a to za stejných podmínek (viz výše).
- V případě vrácení zboží musí být vrácené zboží v originálním balení, nepoužité, nepoškozené, čisté a musí obsahovat doklad o zaplacení. V opačném případě nemůže být vrácení zboží akceptováno, případně si vyhrazujeme právo požadovat po zákazníkovi přiměřenou náhradu za případné poškození, znehodnocení, či nekompletnost vráceného zboží.
IV. Reklamační řád
- Na každé zboží se vztahuje 24 měsíční zákonná záruční lhůta.
- Zákazník je povinen zboží prohlédnout a zkontrolovat kompletnost dodávky, a to bez zbytečného odkladu, neprodleně po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem (např. Česká pošta) zákazníkovi.
- Zákazník je povinen prohlédnout zboží s náležitou odbornou péčí tak, aby zjistil veškeré případné vady.
- Zákazník je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny případné vady zboží i dodávky, které zjistil nebo které při odborné péči bylo možno zjistit.
- Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na prodejním dokladu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu a to nejpozději do tří pracovních dnů po převzetí.
- Zákazník musí oznámit zjištěné vady prodávajícímu písemně na adrese prodávajícího. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady (charakteristika, jak se projevují) a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje.
- K reklamaci je nutné ve všech případech předložit doklad o zaplacení a vlastní reklamované zboží.
- V případě reklamace vad zboží, za jehož jakost převzal prodávající záruku od výrobce, musí být vady reklamovány nejpozději do konce záruční lhůty.